Apmaksas veidi:

Tirendo.lv Jūs varēsiet izvēlēties sekojošas apmaksas metodes:

1

 Kredītkarte [Uz augšu]

Šeit Jūs varēsiet viegli maksāt ar VISA, MasterCard vai Maestro. 
Nauda no Jūsu karets tiks novilkta kad pasūtījums tiks pabeigts. Jūsu kredītkartes informācija tiek nodota caur SSL procesu, mēs nodrošinām visaugstāko drošības pakāpi apmaksas veikšanas brīdī. Visi personīgie dati ir šifŗēti un neviens tos nevarēs nedz ieraudzīt, nedz arī izlasīt.

2

 PayPal [Uz augšu]

Ja Jūs izvēlaties veikt savu maksājumu ar Paypal, pasūtījuma noformēšanas beigās Jūs tiksiet pāradresēts uz Paypal. Ja Jums jau ir izveidots personīgais Paypal konts, vienkarši ielogojieties un apstipriniet savu pasūtījumu. Ja Jūs iepriekš nekad neesiet izmantojis Paypal, Jūs varēsiet piereģistrēties kā viesis, vai arī izvedot jaunu kontu un tikai tad apstiprināt savu pasūtījumu. 
Tiklīdz maksājums būs reģistrēts, Jūsu pasūtījums tiks izpildīts un izsūtīts. Parasti, tas aizņem pāris minūtes, lai mēs piereģistrētu Jūsu Paypal maksājumu.

Tiklīdz Jūsu pasūtījums tika izveidots caur Paypal, Jums tiks atsūtīts pasūtījuma apstiprinājums. Please note, that inrare occasions, Lūdzu ņemiet vērā, ka retos gadījumos var rasties apstrādes problēmas Paypal(ā), kuras mēs nevaram ietekmēt. Lūdzu ņemiet vērā, ka transakcija caur Paypal tiks pasūtīta no mūsu mājas lapas, Jūs nedrīkstat ielogoties Paypal saitē, lai pabeigtu savu pasūtījumu, jo tad mēs nevarēsim savienot maksājumu ar pasūtījumu. Lūdzu paturiet to prātā, kad izvēlēsieties Paypal kā savu maksāšanas metodi. 

Ja Jūs izvēlaties atgriezt savas preces, Jūsu samaksātā summa tiks pārskaitīta atpakaļ Jūsu Paypal kontā. Ko Jūs darīsiet, kad attiecīgā naudas summa tiks ieskaitīta atpakaļ Jūsu Paypal kontā? –Jūs to paturēsiet savā kontā turpmākai izmantošanai, vai arī pārskaitīsiet attiecīgo summu Jūsu bankas kontā – tā ir pilnīgi Jūsu izvēle. Tā ir opcija, kura ir pieejama Jūsu Paypal kontā. Mēs to nevaram kontrolētl.

Piegāde un uzstādīšana

A. Piegāde

1

 Kādas ir piegādes izmaksas? [Uz augšu]

Delticom OE piedāvā bezmaksas piegādi.

2

 Kas ir mūsu loģistikas partneri? [Uz augšu]

Piegādi veiks Deutsche Paket Dienst (DPD). Atsevišķos gadījumos, piegādi var veikt GLS. Abi uzņēmumi specializējās riepu piegādes jomā un ļoti cieši ar mums sadarbojas.

3

 Kur es varu saņemt savas riepas? [Uz augšu]

Mēs piedāvājam divas piegādes alternatīvas:

  1. Uz Jūsu norēķinu adresi vai citu noradīto adresi
  2. Uz adresi pēc Jūsu izveles vai pie viena no mūsu montāžas partneriem

4

 Kāds ir piegādes laiks? [Uz augšu]

Piegādes laiks ir atkarīgs no tā, cik drīz mēs saņemsim Jūsu maksājumu, bet pārsvarā tas aizņem 2-5 darba dienas.

5

 Vai es varu pats aizbraukt pēc riepām? [Uz augšu]

Nē, diemžēl šī opcija nav pieejama. Piegādes opcijas ir aprakstītas augstāk.

6

 Kas notiks, ja piegādes brīdī nebūs neviena, kurš tās varētu saņemt? [Uz augšu]

Mēs organizēsim piegādi trīs reizes. Mūsu loģistikas partneris pēc pirmā piegādes mēģinājuma atstās Jums ziņojumu. Izmantojot kontaktinformāciju kura būs pieejama Jūs varēsiet sarunāt piegādes laiku patstāvīgi.

B. Uzstādīšana

1

 Kā man atrast montāžas partneri? [Uz augšu]

Jūs viegli atradīsiet montāžas partneri, ievadot savu pasta indeksu. Riepas tiks piegādātas pie montāžas partnera un būs gatavas uzstādīšanai.

2

 Kādas ir riepu uzstādīšanas izmaksas? [Uz augšu]

Riepu uzstādīsanas izmaksas ir atkarīgas no montāžas partnera. Jūs redzēsiet izmaksas pasūtīšanas brīdī. Mēs atvainojamies par jebkādām izmaiņām cenu ziņā, kurus veiks montāžas partneris. Tā kā tikai montāžas partneris nosaka izcenojumus par saviem pakalpojumiem, mēs nevaram garantēt, ka cenas būs tādas pašas, kādas ir bijušas riepu pasūtīšanas brīdī.

Pēc pirkuma veikšanas

A. Atcelšana

[Uz augšu]

Likums nosaka, ka Jums ir tiesības anulēst esošo darījumu 14 dienu laikā nesniedzot nekādus paskaidrojumus, bet īstenībā, Delticom OE vietnē, mēs akceptēsim atteikšanu no pasūtījuma 30 dienu laikā. Preču iegādes laikā, anulēšanas periods sastāda 14 dienas, skaitot no tās dienas kad Jūs, vai Jūsu noteiktā trešā persona, kura nav pārvadātājs, ieguva preces. Ja pasūtītās preces tiks piegādātas atsevišķos sūtījumos, periods sāksies skaitot no pēdējās preces saņemšanas brīža; Ja līgumu par preču piegādi nosaka daudzi vai daļēji sūtījumi, šis periods sāksies tajā dienā, kad daudzi vai daļēji sūtījumi tiks piegādāti;

Lai īstenotu sava pasūtījuma atcelšanu, Jums vajadzēs mūs informēt (SC Delticom OE SRL, Str. Anca Popa 3 300299 Timisoara Romania, E-Mail: support@tirendo.lv)par Jūsu lēmumu, kā arī argumentēt to (piem. Ar vēstules vai e-pasta palīdzību). Papildus informācijai, lūdzu skatiet mūsu Atgriešanas Politikas lapu.

B. Sūdzības

[Uz augšu]

Ja Jūs vēlaties atgriezt preci, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu support@tirendo.lv

Mēs atbildēsim Jums cik atri vien iespējams un piedāvāsim bezmaksas atgriešanu un/vai jauno bezmaksas piegādi.

C. Atgriešanas tiesības

[Uz augšu]

Delticom OE piedavā 30 dienu atgriešanas politiku skaitot no dienas, kad Jūs esat saņēmis sūtījumu.

Attiecīgo informāciju Jūs atradīsiet mūsu vispārējos noteikumos un nosācījumos

Ja Jums rodas kādi jautājumi, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalstu pa e-pastu support@tirendo.lv.

Mēs ar Jums sazināsimies cik ātri vien iespējams

D. Garantija

[Uz augšu]

Sakarā ar garantijas informāciju, lūdzu skatiet mūsu vispārējos noteikumus un nosacījumus

Ja Jums rodas kādi jautājumi, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalstu pa e-pastu support@tirendo.lv

Mēs ar Jums sazināsimies cik ātri vien iespējams.

 

Atgriezties uz augšu